søndag 22. januar 2017

Uke 4. Hjernetrim..


Hjernetrim
..er også en form for trim.
Selv om jeg i tidligere innlegg skrev noe om at det var et sjeldent fenomen i mitt kranie, så skjer det.
En gang i blant.
I forrige uke var det mer hjernetrim enn annen trim, og det sier det meste.

Vår ringe bolig mottok den eminente gaven; omgangsyke.
Det vil si hjemme hos meg, og ikke på jobben:

- Ta litt spy og la det vandre, fra den ene til den andre, -syken er skjult, det sier seg selv. Nettopp nå er syken hos deg! Ser du jeg har fått den- ser du jeg har fått den - tralalalalalalala..!

Alle kjenner den!?

Hadde det engang vært jeg som hadde fått den!
Ett par dager over doskåla, uten matlyst, og med gram og kilo sprutende ut av alle åpninger, - hadde ikke vært å forakte. Det hadde blitt god uttelling.
Men, nei! Jeg slapp nok unna. Likevel ble det nok å gjøre med å hjelpe de andre rammede.
Nå tror jeg det er over.
Det ble nok ikke noe lettjent kilotap på meg denne gangen heller.

Jeg har hatt ei nokså slapp uke. Ikke bare pga av omgamgsyke, men også fordi jeg har vært litt slapp i kroppen. Ikke det at det ikke er kjent - men litt annen slapp en den vanlige.
Jeg har vært litt tom egentlig. Mulig det er kroppen som straffer meg - og prøver å lure meg til karbofest. Hjernen er det definitivt ikke. Der er det fremdeles ganske stille.
Jeg har begynt å jobbe igjen. Svangerskap og barselperiode er definitivt over - og det er litt vemodig. Ikke det at jeg fan av selve svangerskapet, men premien er forholsvis lukrativ og veldig varig.
Matmessig holder jeg koken - og har ikke latt meg lure - enda. Jeg strever på, og har ikke blitt noe blidere. 4 kg er av så langt - men som sagt tidligere - målet er ikke i sikte i det fjerne engang.
Jeg har ikke engang kjørt ut fra havna.

I dag har jeg lagt meg i selen, helt bokstavelig.
Jeg tok 12 knebøy, 5 roing og 3,5 armheving.
Man kan si jeg brukte litt mer tid på å henge opp slynga.
Det vil si: det er ikke helt sant.
Det var ikke jeg som satte den opp. Jeg satt i sofaen og så på; - og det brukte jeg lenger til på enn å faktisk trene i den.



Her skulle det være en kul video av meg i Jane Fonda string og pannebånd, - men jeg fikk det ikke til. 
I Stedet  - Visualiser - det er mye bedre.
Se det for dere. 
No Pain no Gain :)



Umotivert kvinne søker Guts, muskler, hjerne og Jane Fonda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar