lørdag 29. mars 2014

Dag 69

Mål 1 er i box.

I dag har jeg deltatt på Spinning Maraton.
SpinningTour2014. Jorda rundt.
3 timer på sykkel.
Og jeg klarte å gjennomføre.
Hederlig.

De første 2 timene gikk greit. Den siste var blytung. Sykla med fancye, rosa, nyinnkjøpte spinningsko.
Med håp om at det skulle hjelpe.
De ga meg gnagsår og krampe i leggen.
Heldigvis hadde jeg med ekstra sko, og fikk bytta til joggisser.

3 timer.

Den siste timen med øynene klistra til minuttviseren på veggklokka.
Den klokka gikk innmarri sakte. 
Men den gikk, og plutselig var det over, og jeg kunne sjangle meg ut i en ventende bil.
Hjem og så på jobb.
Etter 3 timer på sykkel.
Nå sofa, med tiltagende stølhet.
Jeg gruer for morgendagen.

Har alle fått med seg at det var i 3 timer jeg sykla??



2 kommentarer:

  1. Superstolt av dæ! Du e rå!!! Fortjene både sofa og latskap no ����

    SvarSlett