lørdag 29. mars 2014

Dag 67 og 68

Torsdag

TRX og Zumba.

TRX med Gærne - Galina. 
45 min med slynger, armer og bein, i skjønn forening, og litt uskjønn.
Jeg har fremdeles ingen kontakt med musklene som visstnok skal befinne seg i rumpeområdet. 
Helt dødt. 
Kan man være sikker på at alle har muskler i det aktuelle området?
I tvilstilfelle så mener jeg ganske bestemt at hos meg mangler de.
Jeg er født uten.
Det er ganske sikkert.

Etterpå Zumba med Sensuelle - Sara.
Og jeg sier det igjen; jeg hater det ikke.
Jeg strever med koordinasjon og rytme. Det er fremdeles kleint med Hula-rop, pupperisting og hoftevrikking.
Men det er levelig. 
Jeg overlever alt.

Fredag
Fri fra alt. 
Både fra jobb og trening.
Benyttet ettermiddagen til fotballspilling med mine håpefulle. 
Scoreren står er ikke helt mitt spill.
Jeg i duell med ytterst energiske mellomstemann.
Rått parti.
Jeg ble rundspilt, fra ende til annen.
Sjanseløs og talentløs.
Ingen ball, ingen mål til meg.
Men fornøyde barn.

Ellers latskap,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar