søndag 2. mars 2014

Dag 41 og 42

Kjære Pliktoppfyllende Petra, aka PT.
Hvis du leser dette.
Unnskyld.
Oppriktig, oppriktig unnskyld, av hele mitt hjerte.
Jeg vet jeg sa at jeg skulle trene.
Ja, både lørdag og søndag.
Jeg skulle fikse sykkel og kjøpe sykkelhjelm med fartsstriper, slik at den matchet trimbuksa.

Jeg har ikke gjort en dritt.
Jeg har vært på jobb, men ellers har jeg gjort fint lite, nada, not a damn shit.

Unnskyld.

Jeg har unnskyldninger.
Masse.
Vondt i knærne, vondt i skuldra, vondt i nakken, vondt i hånda og pittelitt vondt i viljen.

Jeg innrømmer det gjerne; jeg er lat.
Spesielt helgelat.
Det er en livsstil, uvane og vane.

Jeg skal skjerpe meg.
Rom ble ikke bygd på en dag.
Eller for å si det på en annen måte. Hvis man først hadde rasert Rom, også måtte bygd det opp, så ville oppbygginga ta lengre tid enn raseringa. Ja, om ikke det var en voldsomt effektiv entreprenør som fikk anbudet. 

Poenget mitt; jeg er lat.
Vær så snill og ikke straff meg i morra!


Se så oppriktig angrende jeg er. 
Sliten og utsultet.
Angst i blikket.
Ville du ikke gitt denne kvinnen treningsfri om du hadde møtt henne??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar