torsdag 6. februar 2014

Dag 18

Kryss i taket, kors på halsen og du skal høre mye......!
Jeg har kjøpt treningsklær.
Ja, faktisk. Hvem skulle trodd det.
Jeg, med treningstights påsydd fartsstriper og litt for tight t-skjorte. 
Et syn for guder.
Men jeg tok det på. Ubekvem, ja - men jeg tenker det kan ikke bli verre.

Utfordringen, når man er tjukkas, er faktisk kjøp av klær, spesielt treningsklær.
Litt ironisk da tjukkasser virkelig hadde hatt bruk for det. Hvem trenger vel trene mer?? 
Kan det være at tjukkasklær krever ekstra stoff, så det blir ulønnsomt for produsentene, i forhold til fyrstikkfolket som bare trenger ett par drøye centimeter for å dekke seg til?
Er det derfor man har egne tjukkasbutikker, som er ekstra dyre. Mere stoff - høyere pris.

Men treningsklær er absolutt en utfordring. Både å finne og trives i.

Jeg har, etter tips fra Johanne, her på bloggen, vært på Stormberg og handlet treningsklær. 
Bukser, singletter og t-skjorter i ettersittende og merkelige materialer.
Det blir noe å venne seg til.

I dag: innkjøring av treningsklær ved hjelp av styrketrening med Sabla Samantha, aka PT.
Damn - hun drepte meg nesten. 10 horrible minutter på mølla. 
Men jeg overlevde - og jeg klarte dobbelt så mye som da jeg starta for 3 uker siden.
Er ikke det fantastisk??
Jeg blir sprekere!
Det hjelper.
Kanskje Sabla Samantha viser seg å være Flinke Fia istedet??

Trening: check
Diett : check
Treningsklær: check
Verdighet: Øh - hva er det?

Tenk, jeg klarer meg uten sukker!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar