onsdag 22. januar 2014

Dag 1

20.januar

Den endelige dagen.
Første dagen i resten av mitt spreke liv.
Første treningsdag, første diettdag.

Nye sko får meg ikke til å løfte tyngre eller holde ut lengre på mølla.

Sjokk og vantro. 5min mølle. De lengste 5 minuttene i mitt liv.
Jeg mener jeg husker det var lettere å føde mitt 3dje barn. Det var det sikkert også, siden jeg heller ikke har hatt selvdisiplin nok til å knipe nevneverdig. Fremdeles ikke. Jeg mener det er jo bare 1 år siden han kom ut. Man rekker ikke knipe mye på den tiden. Serr!!

Etter styrketrening og 5 min gange på mølle er jeg gåen.
Nok et skudd for baugen. Dette er verre enn hva jeg hadde trodd. Ikke det å trene, men at det er så innmarri tungt.

Diett; 1700 kalorier.

Vi handler.
Lange blikk mot de forbudtes dal. Hyller bugnende med fristende sjokolader og chips i alle fasonger og størrelser.
Jeg holder meg hard.
Handler inn ingredienser til proteinbrød og vaniljekesam med blåbær. Gulrøtter, kylling og fisk.
Står som en Queen av sunnhet i kassa, mens de andre kundene hastig putter sjokkis og drops skamfullt ned i posene.
Jeg har gått fra ¨være Queen of Junk til Queen of.......noe som egentlig skulle rime på junk, men ettersom jeg ikke kom på noe rimord nøyer jeg meg med, Hunk. Jeg har jo en utrolig kjekk mann, så det får bare være sånn , og selvfølgelig helt off topic.

Illustrasjoner; Sunn handlekurv og Vaniljekesam med Blåbær.


 
 

 
 
 

 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar