tirsdag 25. februar 2014

Dag 36 og 37

Mandag
PT-time med Sadistiske-Suzy. 
TRX - tenk jeg husker hva det heter - knebøy, utfall og armhevinger.
Det er tungt og skulle bli sprek.
Kettlebell som skal slenges, opp og ned, opp og ned.
Det gjør vondt.
Hvorfor må det være så slitsomt og skulle bli sprek.
Pur og ren lykke da jeg var ferdig.
Jeg må innrømme det. Det gjør godt. Det føles godt å gjennomføre.
Selv om det er tungt.

Hvis jeg bare kunne spist en skikkelig fet og usunn hamburger.
Istedet ble det skyr og kylling.

Tirsdag
Corebar med Spretne-Sarah som gjesteinstruktør.
Slitsomt, rød som en tomat, blytunge bein og piplende svette.
Men det kjennes ikke ut som jeg skal dø.

Jeg sovner ikke utmatta på sofaen, men har nok energi til en runde shopping etterpå.

Etter påtrykk fra Overtalende-Oline, aka PT, måtte jeg ut på BH-shopping.
Da jeg fremdeles har pupper i vekst, sliter jeg litt på BH-fronten.
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe meg nye BHer før jeg var ferdig med amming, og var godt i gang med prosjekt krymping. Jeg har en hel haug med amme-BHer, men bare en sports-BH, av opplagte grunner, dvs mye amming og lite sporting.
Sportsbhen var av utgått dato, og gikk ikke gjennom nåløyet til Kresne-Karoline, aka PT.
De av dere som leser, men som ikke har interesse av å lese mer om puppene mine, gjør best i å lukke siden nå.
Det blir bare kleinere.
Altså BH-shopping.
Jeg hadde blitt tipset om en butikk som førte kjempestore størrelser. De som kjenner meg vet at vi her ikke snakker om små eplekart. Store størrelser.
Jeg trekker pusten og går all in. Kler av meg, og lar BH-dama gjøre hva hun vil med kroppen min. Det ommøbleres, trykkes, skvises og klemmes. 
Hun kommer raskt frem til at sports-BH er utelukket. Store pupper skal tydeligvis ikke sportes med. De skal være i ro.
Mere klemming, romstering og prøving.
Ingen passer.
Til slutt må hun spesialbestille BH fra et lager i Danmark.
90k.
Er det mulig.
Kan det bli kleinere?
Jeg visste ikke engang at den størrelsen fantes.
Siste fnugg av verdighet forsvant inne i det prøverommet.
Det fins ikke mer, tomt, empty, totalt og utterly forsvunnet.

Jeg må tilbake neste uke for en ny runde tafsing.

Takk til Omsorgsfulle - Olga, aka PT, som har så mange gode og ikke minst kleine forslag.

Når vi snakket om forslag og PT; i morra skal jeg fortelle om et annet sinnsykt forslag Crazy-Camilia har tenkt ut.


2 kommentarer:

  1. Var det Change du var på? Der har de sportsbh i 3XL. Jeg kjøpte 2XL på den tida jeg brukte 90H.
    Og bare så du er advart, det blir ikke nødvendigvis enklere å finne hverken vanlig eller sportsbh, nå bruker jeg 75J. Jepp, cuppen øker når omkretsen krymper. En annen ting er at hvis du vurderer jogging etterhvert, kan du med fordel bruke flere bh-er oppå hverandre for å ikke få for mye utilsiktet puppehopping. Jeg bruker minst to, kan faktisk ikke jogge uten to. Og hold-in-body for å holde magen i ro.

    Heie på dæ!!!

    SvarSlett
  2. Så du mener jeg må belage meg på et liv med tafsing :)?
    Det var Change jeg var på, og sports-bhen var akkurat litt liten - kanskje den passer om noen måneder.

    SvarSlett