fredag 31. januar 2014

Dag 12

Styrketrening på tapetet.
10 minutter i helvete gjorde at hatfokus ble flyttet fra mølle til stepmaskin.
10 minutter i lidelse. 
Hadde ikke Queen of energy, aka PT, holdt meg energisk i ørene, hadde jeg kasta inn håndkleet ( mitt fancye microfiberhåndkle) etter ett minutt. 

Før det, vekter i bøtter og spann. I tillegg til en gammel bekjent, kettlebellen. Siste gang vi møtes var ikke hyggelig. 
Det vil si; det var hyggelig helt til det ikke var det lenger. Når man i en alder av 38 må ha hjelp til å tørke seg i rompa er det ikke spesielt hyggelig.
Eller hva vet vel jeg. For noen er det sikkert oppskriften på lørdagskos, men for meg; nei, takk!


Denne gangen ble kettlebellen brukt til knebøy. I mitt hode var mine knebøy ganske dype. 
Bilder, tatt av Plagsomme Pippi, aka PT, viser sjokkerende nok noe helt annet. Nå lurer jeg på om jeg egentlig bøyde knærne overhodet?!



En annen ting jeg la merke til på bildene var at den grønne singletten egner seg dårlig til trening. Makan til usømmelig bekledning. Skjerpings!!
Mulig noen trenger et puppeløft?!  
Sliten,nå......!


Trening: check
Diett: check

Proteindrikk, omelett, proteinbrød, kylling og tomatspyd, og skyr.
Kjenner jeg er godterisyk og har derfor gått bananas på helsekostbutikken (Funksjonell mat)
Det blir kesam og blåbær til kvelds.
Juhuuu.
I morra blir det sjokoladefudge!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar