tirsdag 11. november 2014

Siste nytt fra sykestuen...

....eller fylkestinget, som ble den autokorrekte måten å skrive sykestue på.
Et ord som tydeligvis er på vei ut av det norske vokabular.
Jeg kan mange andre ord også som sikkert er på vei ut. Særlig kommer de til uttrykk i selskap med Sadistiske Suzy.

Jeg er skadet.
Etter et tappert forsøk på å slippe og trene, da jeg nesten ikke klarer å kle på meg selv, ble jeg møtt med avvisning og kald skulder fra Sosiopatiske Samantha.
Hun klarte fort å ramse opp en rekke treningsmetoder der man ikke trengte bruke hender, eller der man kun brukte en hånd.
Takk for det.
Derfor, siden torsdag har jeg trent en-hånds Kettlebelles, 2x mage/rompe/lår, samt hatt en PT-time.

Mage/rompe/lår og psyke ville jeg kallt det, om noen spurte meg.
Du skal ha sterk psyke for å ikke bryte ut i krampegråt der du ligger på ryggen som en strandet hval, med papptallerkener på beina, og ikke kommer deg av flekken.
Papptallerkener er Sadistiske Suzys nye torturredskap. I tillegg til å være sadistisk er Suzy også ganske oppfinnsom, men likevel mest ond. Jeg lurer på om det er arv eller miljø? Ondheten, altså. Det skal jeg spørre henne om neste gang hun torturerer meg.

Hello-Milk-&-honey-nøtter-sucks-gi- meg- hamburger- any-day- ps-svartebørs-kuren har gått inn i sin fjerde uke. De tre hardeste ukene er definitivt over, og vi sier velkommen til melkeprodukter og ikke minst proteinpulver. 

Siste måling viste 0,5kg ned, og ytterligere 4 cm smalere i midja - tilsammen 8 cm på 3 uker.
Jeg har fått av alle jeg-koser-meg-og-ammer kiloene, og har bare resten igjen. 




Skadet kvinne søker trøst og en varm skulder.
PS; trøstes best av kaloririk mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar