tirsdag 18. november 2014

Hvem skulle trodd.....?

......at lille meg - relativt sett- skulle tråkke rett inn i ondskapens akse.
At jeg, med mitt sinn blottet for ondskap, sarkasme og vonde tanker skulle på daglig basis stå nese til nese med selveste Belsebub. 
Nese til nese er vel også relativt, og mest for den dramaturgiske effekten. Det har vel seg egentlig sånn at nese til navle er mer nøyaktig, da Belsebub mest sannsynlig spiste mer enn en neve flaggstangfrø da hun var i sin førpubertale epoke.
Belsebub.
Det kan ikke bli mer beskrivende.
Hun spenner på meg et strikk rundt om magen, og pisker meg ut i lett trav og dype utfall. Lett og dyp, kun brukt for den omtalte dramaturgiske effekten. Det var vel i virkeligheten hverken noe lett eller dypt over det.



Hvordan kjentes det?, spør Belsebub.
De røde øynene plirer ondskapsfullt.
Svaret er gitt.
Det sier seg selv.
Pass deg så ikke Belsebub finner deg!





Liten notis; 600g fett, og 2cm midje forsvant i løpet av forrige uke.
Livet er en fest, skjønt litt mindre festlig når jeg ser at jeg poster bilder der halve rompa stikker ut.
Hvem har sagt at rørleggersprekk ikke kan være sexy?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar