torsdag 23. januar 2014

Dag 3

22.Januar

Damn - hva har jeg gitt meg ut på.
Kroppen er stokk stiv. Det er ingen plass det ikke gjør vondt.

Jeg er så stiv at jeg ikke engang er sulten.
Jeg tar meg en dupp på sofaen, og sover i 3 timer.
Dette er en kropp som virkelig trenger å få trent seg.
Total utslitelse etter 2 dager med trening.

Sur er jeg også.
Mulige sukkerabstinenser.
Mannen i huset disker opp med deilig omelett med kylling, og jeg blir blid igjen.
Så blid at jeg faktisk bestemmer meg for å skrive blogg.
Det gjør jeg - og her er den.

Jeg tror ikke den blir så festlig.
Jeg tenker den kommer til å bli litt sånn halvsur.

Jeg har en innrømmelse.
Jeg har ikke trent i dag. Ikke rørt en muskel.
Unnskyld.
Jeg gadd ikke gå ned trappa.
Jeg tror ikke jeg har klart det heller.
Sånn er det.

Men jeg har spist sunt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar