søndag 18. januar 2015

Jeg trener altså er jeg.....


.....ikke blitt større.
Julen var lang og fyllt av godsaker og dertil dårlig samvittighet.
Jeg hadde det på følelsen.
Derfor ble det tatt grep, og tredemølle ble kjøpt lillejuleaften.
Til å ikke være i kontakt med egne følelser, kjenner jeg meg selv ganske godt.
Twistposen smakte ekstra godt, etter 40 min intervall på tredemølle.
Jeg trodde jeg var lur.
Men tydeligvis var det bare noe jeg trodde selv.
En pose twist er det samme som 3 uker nonstop intervall på tredemølle.
Det ble til at ca 1 kilo julegodt bestemte seg for å reservere plass på rumpa mi. Noe som i for seg er en grei plass og reservere, da erfaring viser at der sitter man godt og lenge.

I følge Realistiske Rita er tredemølle fandens oldemor når det kommer til fettfordunsting. Tredemølle spiser muskler, som igjen skal spise fettet.
Det vil i min hjerne si at man like gjerne kan spise hamburger og ligge på sofaen, heller enn å trene intervall på tredemølle. Da forsvinner hverken fett eller muskler
Men det var da.
Nå er nå.
Nytt år og nye muligheter.

Det er akkurat 1 år siden ferden mot et lengre, og mindre risikofylt liv, startet.
1 år siden mitt bekjentskap med Sadistiske Suzy utviklet seg til mer enn sporadiske møter, i den dårlige samvittighets ånd.
Nå er graden av dårlig samvittighet konstant.
Hva har skjedd med meg det siste året?
Jeg har surnet betraktelig.
Jeg er konstant støl, og klager dertil.
Jeg har hatt betennelse i skulder, vondt i kne, arterose i hofta, betennelse i slimposer i hofta og brukket en finger.
Jeg har vært på randen av hjerteinfarkt, opptil flere ganger.
Men jeg overlevde.
Tror jeg. Hvis jeg ikke døde da og dette er karma, de evige tjukkassers jaktmarker.
Dokumentasjon viser Tjukkesmukka 2014 og 2015.


Jeg tror jeg lever.
Jeg trener.
Denne uka har jeg bare trent styrke. Mølle er fy-fy.
Jeg trente styrke lørdag,søndag, tirsdag, onsdag, 2x fredag, lørdag og søndag.
Neste uke blir det styrke tirsdag, onsdag, 2xtorsdag, lørdag og søndag.
Mulig jeg ikke overlever.

Treningsprogrammet:










.

2 kommentarer: