fredag 10. oktober 2014

Siste dag i Høstferien

Mens noen bruker høstferien til ferie, bruker jeg høstferien til ferie, - og litt trening.
Jeg, som er relativt blond når det gjelder trening, hadde sagt meg enig i, dvs jeg ble ikke egentlig spurt, bare påmeldt, - til en time Spinning m/styrke.

I mitt hode, blondt, så jeg for meg litt lett sykling med lette manualer, til å løfte litt rolig opp og ned.
Særlig.
Uforutsigbare Unni kjører på.
30 min hardkjør på sykkel, for så 30 min styrketrening, med blodsmak i munnen.
Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg døde litt der jeg lå lett anstrengt oppå stepkassa.
Jeg døde egentlig ganske mye.
Alle de andre overlevde.

Før og etter:



Hvor er livsgnisten? Borte?

En dag skal jeg fortelle om den gangen jeg nesten ble tjukkas-kjendis.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar