torsdag 16. oktober 2014

Når katten er borte.....

.....danser selv de late musene på bordet. Det vil si kanskje ikke danser akkurat, mer vugger stille fra side til side.

Sadistiske Suzy er på ferie.
Det siste jeg gjorde tirsdag kveld, etter hun hadde knekt meg psykisk med zumba, var og love på tro og ære at jeg skulle kjøre intervall på mølle torsdag.

Jada - mølle meg opp i ......granskauen.

I min jakt på unnskyldninger, ja, for den dagen jeg må stå til rette for mine valg kommer, har jeg fundert ut dagligdagse oppgaver som muligens kan tilsvare energibruken til 42 min. mølle.
Det er et langt skudd, halvblindt, men verdt et forsøk. Her griper man halmstrå med begge hender.

Here goes;
Kan 42 min mølle være lik;
- skifte 4 bæsjebleier på sta gjøre-selv-ettåring.
- gå frem og tilbake til barneskolen, mens man holder en bok - 2 ganger.
-brette 10 tonn med klær
-vaske 10 tonn med klær
- bake rundstykker 
- se "torsdag kveld fra Nydalen"
-være med datter på piano og klarinett spilling.
-være med sønn og datter på jujutsi
-lete 40 ganger etter minstens smokk.
-gå på butikken å kjøpe bananer

Jeg vet hva Sadistiske Suzy kommer til å si, derfor skalker jeg dører og vinduer en stund, og holder meg offline.

Unnskyld.

Kvinne uten sjølvdisiplin søker ryggrad, pågangsmot og et spark i rompa.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar