tirsdag 6. mai 2014

Dag 107

Ja,
jeg er tett.
Potte tett.
Både i pappen og i brystet.
For hva jeg gjør jeg?

Det er helg og jeg er litt smådårlig.
Energiske-Eva, aka PT, vil jeg skal gå tur.

Jeg kan jo ikke si nei, og jeg trodde det skulle gå bra.
Den lille stemmen som forsiktig kremta og hviska;
"Hey, Smartypants, nå driter du deg ut....",
den hørte jeg ikke.

Så jeg gikk på kveldstur.
7 km i skog og mark.

Ei mark som jeg bare har blitt fortalt om de 17 årene jeg har bodd i kommunen.
Gullringmoen, Høybyen og Bjørnrommet.

Sagnomsuste minnesmerker fra en svunnen tid.

Var det verdt det??
Nja....både og.

Nå er jeg ikke smådårlig.
Nå er jeg skikkelig syk.

Trening avlyst både i går og i dag.
Hjemme fra jobb.

Og enda er det enkelte som mener jeg skal ta utfordringen å hoppe i havet.
Bare vent.
Ingen er trygge.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar