lørdag 3. mai 2014

Dag 105


Ny dag, blanke ark, ny måling.
Sannhetens time.
Vil det skinne igjennom at jeg har hatt fingrene litt for langt nedi kakeboksen, eller ihvertfall nedi pizzafyllet?

Ståa siden sist;

4 kg ned (tilsammen 12)

16 cm er borte av kroppen min. ( 5 av dem pleide å ha tilholdssted rundt hoftene, 3 rundt låret, 2 rundt armene, 4 rundt bryst og 2 rundt magen)

BMI ned ytterligere 2.

Det var de gode nyhetene.
De dårlige nyhetene og det eneste som satt seg fast i hodet mitt, var at de biologiske alderen var gått opp til 54.
54!!!
Den var 53.

Det at det sikkert har med at fettprosenten har gått opp 1% og muskelmassen har gått ned 3%, i tillegg til at jeg har blitt et år eldre, velger jeg å fortrenge.
Glatt.

Excuses, excuses.
Og ja, jeg har spist hamburger.

I dag har jeg trent styrke med Elskverdige Elsa. Elskverdige, fordi hun hadde med bursdagbok til meg.
Nå skal jeg bli best, mentalt.











3 kommentarer:

  1. Det ser da fryktelig moro - og eksemplarisk utført ut.
    Skjønner ikke det med opp i alder og fett, men det kan sikkert treneren forklare.
    Inspirerte av slik knebøyglede skal jeg også snart starte med styrke - jeg har lovet meg selv
    , men er svært dårlig på mentalstyrke, viljestyrke og lårstyrke.

    SvarSlett
  2. Ja, det er vel ikke noe tvil om at det er moro med knebøy ;)

    Det med alder, muskler og fettprosent hadde jeg egentlig ikke tenkt å gå så nøye inn i.
    Men det er ikke så avansert egentlig. Enkel matte.
    Men i stikkordsform; Bursdag, lite styrketrening og hamburger.
    Og du, husk å smile når du bøyer.
    Smiling utløser endorfiner som gjør at du føler deg glad, selv om du gråter innvendig.

    Tro meg, det vet jeg alt om!!

    SvarSlett
  3. Flinka, stolt av deg og du ser virkelig glad ut der driver med knebøy :)

    SvarSlett