lørdag 15. mars 2014

Dag 54 og 55

Dag 54
Etter gode resultater på måledag, torsdag, føler jeg at jeg har fått en ny giv. Det vil si jeg følte det. 
Etter å ha tilbragt en uke på do, virker det som lårmusklaturen har dovnet bort, noe som gjør seg utslag i sinnsvakelige støle lår. 
Jobb i går, så hjem for å spise et egg. Deretter hastig videre til en intervall-økt på mølle. Kjedelig? Ja! Slitsomt? Ja! 
Men med Eminem på øret går det egentlig greit. 
40 min senere, ferdig. Etterlater meg en dam av svette. Jeg ser for meg at det er osmosert fett, forlater bygget med sangen Fuck You på øret, og er rimelig fornøyd med egen innsats.


Avslutter dagen på Kafé Nyfiken. Blåskjell, kylling og 2 Pepsi Max. Litt utafor diettboxen. Men legg merke til at øl og dessert ikke ble konsumert. Det betyr ikke at jeg ikke hadde lyst på. Det betyr ikke at jeg ikke nesten sleika sjokoladekakefatet til sidemann, i et ubevoktet øyeblikk.
Men jeg gjorde det ikke.

Dag 55
Spinning med Morgenfriske-Matilde.
Klokka 9.
Veldig fristende var det, klokka 8, og trekke på seg fartstightsen, pakke bagen og dra avgårde.
Jeg angret en smule.
Men påmeldt er påmeldt.
Sykla til jeg så Mannen med Ljåen.
Så var jeg ferdig.
Helt ferdig.
Beste sykkeløkt så langt, hvis det regnes i antall nær døden opplevelser underveis.

I hodet mitt denne sangen;



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar