torsdag 13. mars 2014

Dag 53

Noen har kanskje merket at det har vært en smule stille her på bloggen. 
Det er en riktig observasjon.
Da jeg klarte å pådra meg farang i slutten av forrige uke, noe som varte helt til nå, har jeg ikke helt hatt ånden over meg til å dele detaljer fra mine dager på do.
Jeg har stort sett holdt meg der.
Nå har jeg kommet ut.

Jeg kom ut akkurat tidsnok til oppsummeringsdag. 
Altså mål og vekt.

Så her, presenting, ståa i tall og siffer.
Nok en måned har gått. Dette har jeg fått til:
Vekt: -4,6 kg(-7,6kg totalt)
Cm: - 15 (-8 av dem rundt magen)
BMI: 47 (50 da jeg starta)

Jeg er bare så utrolig fornøyd, glad og høy på meg selv.
Jeg er flinkest :)

Deres høyhet ble fort punktert da styrketrening og Jordnære Jorid tok brodden av det oppblåste egoet.
Greit nok.
Jeg har mye å gå på.
Men jeg er i gang igjen.
Back on Track




2 kommentarer:

  1. Heia heia! Du er rååååå! Superflinka! Jeg er veldig stolt av deg, søta!

    SvarSlett