torsdag 20. februar 2014

Dag 32

Vet dere; at i en Steak House Burger er det rundt 1100 kalorier?
1100 deilige, feite, livsforkortende giftpiler, som kan gjøre deg sykelig overvektig.
Jeg pleide å synes Steak House Burger var fantastisk godt. Det syns jeg sikkert enda. 
Men jeg kommer ikke til å spise det. 
Jeg har ikke tenkt å kaste bort mine kalorier på en skarve burger.
Jeg skal ikke kaste bort blodslitende trening på noe som kan ta livet av meg.

Likevel så drømmer jeg om å sette tenna i en. 
Det skal ikke være enkelt.

I dag har det vært en litt tung dag.
Tung i kroppen, tung i hodet.
Styrketreninga var tyngre enn sist. Klarte mindre. 
Men det var greit nok.
Dro hjem for å lade batteriene, og fylle på med litt energi.
Og et par timers lek med lillegutt gjorde faktisk det.
Dro tilbake til økt 2, heftig Zumba med Maniske Mariel, aka PT. 
Følte meg litt lettere. Bein og armer gikk på kryss og tvers. Snubling, svetting og dyp konsentrasjon.
Suger fortsatt, men jeg så ikke på klokka en eneste gang.

Nå skal jeg sove.
I morra skal jeg ikke gjøre en dritt, dvs bortsett fra å jobbe :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar