onsdag 19. februar 2014

Dag 30 og 31

Tirsdag er corebardag.
Møtte opp mentalt forberedt på at det bare ble meg, igjen, men der tok jeg skammelig feil. 
Tusen hjertelig takk til dere andre seks som møtte. Dere aner ikke hvor mye deres nærvær betyr for meg. Det var nesten så jeg takket hver og en av dere personlig og ærbødigst.

Så var det bare å ta på seg tålmodighet og sine beste koordinasjonsko.
Jeg har ingen av delene.
Jeg blir ikke noe flinkere på dansing, uansett hvor mye jeg øver.
Det gjør det ikke lettere at Queen of Bars, aka instruktør, aka PT, til stadighet forandrer koreografien. 
Det gjør hun med overlegg og i skrekk for at jeg skal bli flinkere enn henne.

Ta det med ro. Det kommer aldri til å skje.
Jeg strever meg igjennom. Tunge ut, rødlett i ansiktet, men jeg fullfører.
Resten av dagen var tung. 
Har litt vondt i halsen, så mulig det er noe som lurer.
Ikke snakk om at jeg lar meg stoppe av noen basselusker.

Idag, onsdag, har jeg vært på jobb, og vært på spinning etterpå. 
Intervall spinning.
Den misbrukte rompa fra lørdag var fremdeles vond. Merkelig nok ga det seg litt etterhvert, og da ble den mer nummen.
Sjelden klarere, sjelden svettere, sjelden gladere da jeg kunne gå av sykkelen.
Men jeg stod. 
Minutt etter minutt etter minutt. Mest fordi det var så vondt å sitte, men likevel. Jeg stod!
Nå er det kveld og sofa. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar