mandag 23. januar 2017

Treningsklær..

..hvor finner man det, når man er på størrelse med en over gjennomsnittlig liten elefant?!
Det er ganske så umulig, skal jeg si deg.
Jeg skjønner tankegangen; det selges kanskje mindre treningsklær til fettberg. Jeg skjønner antagelsene.
 Glemt er det faktum at det er vi, fettbergene, som virkelig trenger godt treningstøy. Vi kan liksom ikke velge og vrake i magetopper og rompeshorts - når alt er i fri bevegelse. Vi trenger heldekkende, og støttende. Gode størrelser, til romslige kropper.
Pupper, lår og mager må boltres fast og stiftes lagvis sammen, for å holde seg der de i utgangspunktet var ment å være. De kan ikke slippes løs på samfunnet utemmet.
Utvalget er labert!

Hjelpsomme frender kommer alltid med hjelpsomme forslag. De vet alltid hvor man kan få kjøpt treningsklær i både L og XL.
Kjempestørrelser!
Passer L til små elefanter?

Kanskje i din verden?

Kan man bruke mangel på treningstøy som en unnskyldning for å ikke trene??
Sadistiske Suzy?
Kan man?

Romslig kvinne søker tights, unnskyldning og butikker for små elefanter.



Bilde lånt fra www.forskning.no

1 kommentar:

  1. Hei kjære deg!
    Jeg forstår veldig godt frustrasjonen din! Jeg har opp gjennom årene hatt mange pasienter som sliter med akkurat det samme som deg, og det er derfor jeg nå har åpnet en nettbutikk som tilbyr nettopp det du er ute etter. Sjekk ut www.byheartlabels.no, og send meg gjerne en mail og fortell meg hva du synes!
    Mvh
    Lise Marie Storeli

    SvarSlett