onsdag 26. mars 2014

Dag 65 og 66

Hei, hvor det går.
Jeg jobber og trener og spiser og sover og trener.
Det er det jeg gjør.

Og dagene går unna. Det suser.
Det er ikke alltid like lett å få oppdatert bloggen.
Når jeg er ferdig trena og ungene er lagt, legger jeg meg på sofaen. Jeg sovner stort sett alltid.
Jeg sover veldig mye.
De siste dagene har jeg lagt meg i 22-tida, etter ett par timers søvn på sofaen.
Jeg kan ikke huske sist jeg la meg så tidlig.
Fremover er det sånn dagene kommer til å bli. Hvis jeg skal nå målet mitt må jeg det. 
Målene.
For det er ikke bare ett mål.

Trening denne uka:

Tirsdag
Spinning og TRX 

Onsdag
Spinning

Resten av uka
Torsdag : TRX og zumba 
Fredag : PT
Lørdag: Spinning Marathon
Søndag: potensiell latskap


1 kommentar:

  1. Jeg tenkte på deg da jeg prøvde meg på intervaller forleden, og helt automatisk skiftet spilleliste til passende musikk.
    Det er jo løgn at jeg ikke har intervallmusikk, jeg hadde bare fortrengt det.
    Paramore - Misery Business, Florence - DogDays og en Bonjovi-sang jeg har glemt hva heter, et eller annet med live through the pain og eller kanskje det var rain, du kan den sikkert. Også er jeg veldig glad i Elvis og Working on the building, men da er vi tilbake i mid-tempo - som når du tenker på at det, egentlig er perfekt intervalltempo.

    SvarSlett