torsdag 20. mars 2014

Dag 60

Torsdag

TRX med Seige-Sunniva.
Shit Påmmfritt.
Jeg sliter, big time.
Det er ikke mange øvelsene jeg klarer, tilnærma slik de skal være.
Likevel, jeg puster, stønner og svetter.
Inni meg; de styggeste ordene jeg vet.
Ser på klokka 27 ganger. Første gang etter 5 min. 
Det er et dårlig tegn.
Enda større grunn til å ikke gi opp.
Dette skal jeg klare.
Ikke no vrikking, risting eller dansing. Man   henger i et tau. Det må jeg ha potensiale til å klare,- etterhvert?!


Etter TRX; rett på Zumba.
Klebber og kløner, svetter og puster.
Men det verste av alt, tross vrikking og pupperisting, - jeg hater det ikke. Jeg vil ikke gå så langt å si at jeg liker. 
Men jeg misliker ikke.
Hører du det, Sadistiske Suzy?
Jeg så ikke på klokka en eneste gang.

Nå sofa :)


2 kommentarer:

  1. Æ blir så godt humør av å lese bloggen din! Nesten så æ glede mæ til å trene i mårra. (Kan også ha noe med at det gikk med en hvetebolle i kveld, som hviler tungt på samvittigheta.... :-o)

    SvarSlett
  2. Åhhh, hveteboller!!
    Utrolig godt, - så godt at jeg har måttet dobbeltsjekke kaloriinnholdet.
    Det er forferdelig trist at noe så godt skal være så usunt!!

    SvarSlett