torsdag 13. februar 2014

Dag 25

Etter to dagers bloggstillhet dukker jeg igjen opp av utleveringsdypet.
Dere tror kanskje at stillhet betyr fråtsing i ulovligheter og andre usømmelige aktiviteter? Men det er der dere tar feil.
Stillhet betyr med stor sannsynlighet soving, eller det faktum at Sadistiske Suzy, aka PT, har drevet meg til hjertestans. 
Det at jeg faktisk gir lyd fra meg indikerer vel det første, om jeg da ikke bare har hatt en liten hjertestans, og så blitt gjenopplivet, noe som heldigvis ikke er tilfelle, dvs glem hjertestans. 

Jeg har bare sovet!

I dag har jeg vært våken. 
Først styrketrening på formiddagen, Zumba på kveldstid.
Nå er jeg segneferdig.

I dag, eller egentlig i morra, er det 4 uker siden jeg startet prosjektet mitt.
Var det bare å ta seg sammen? Er det så enkelt?
For min egen del måtte jeg ha hjelp til det, og må det fortsatt.
Men det nytter.
Diett og trening i 4 uker har ført meg seg dette:

Vekt : 127,6 kg  (-3 kg)
Cm: -8 
BMI: 49 (-3)

Har ikke jeg vært utrolig flink?
Klapp på skulderen til meg selv, og fjær i hatten til Tålmodige Torill, aka PT, som tålmodig applauderer min fremgang.





2 kommentarer:

  1. Godt jobba. Det blir spennende å se hvordan det går framover.

    SvarSlett