mandag 10. februar 2014

Dag 22

Ny økt med Hjelpsomme Hilde, aka PT.
Nå er virkelig dødsstøtet satt inn. 
Hard trening i, jeg husker jo aldri de korrekte navnene på noe, slynge? 
Og Kettlebelle.
Stil hele veien.
Selv med et tryne som nærmet seg lilla, knær som sviktet og bedende øyne.
Hjelpsomme Hilde gir ikke ved dørene. Hun kjører på, og bra er det.
Min viljestyrke er som leire i hennes hender. 
Når jeg er ferdig er jeg lykkelig.

Jeg vil, jeg kan og jeg klarer.






Veiing, måling og dømming. 
Dette er den fjerde uka.
Torsdag skal vi se om noe har skjedd.

En gang på radio hørte jeg en sang som het noe sånt som "veid og funnet for lett".
Det er heldigvis ingen problemstilling her.
Men jeg må innrømme at " veid og funnet litt lettere" ikke hadde vært å forakte.
Og ja, jeg vet kilo er bare kilo. Det er målene som teller. Men likevel, kan det ikke være lov å håpe at noen bittesmå kilo er borte??

Trening: check
Diett: check
Sliten : check
Fornøyd: check




2 kommentarer:

  1. Herregud, du imponerer og inspirerer. Synes du kler både slyngene, kettlebellen, treningstightsen med påsydde fartstriper og den lilla ansiktsfargen:-) flinkiss!!! Du fortjener gode mål og tall på kommende veiing. Virkelig:-))

    SvarSlett
  2. Same goes for you!!
    Vi har blitt noen skikkelig flinkisser :)

    SvarSlett